Uw eindgebruikers snel en vakkundig te woord gestaan

Met het uitbesteden van de ‘Klantenservice’ neemt istaDES het klantcontact over van de gebouweigenaar. Uw eindgebruikers kunnen bij storingen en technische vragen naar een speciaal telefoonnummer bellen, dat direct wordt doorgezet naar de onderhoudspartij / installateur. De overige vragen worden beantwoord door een medewerker van ista Nederland, die daarbij wordt aangestuurd door istaDES. Alle inkomende vragen worden geregistreerd en in een kwartaalrapportage met u besproken en zo nodig en in overleg met u, worden er acties aan verbonden.

Wij staan voor u en uw eindgebruikers klaar voor:

  • Technische vragen
  • Vragen over tarieven
  • Algemene vragen
  • Overige klantcommunicatie

Debicasso (cash management)

Met de dienst Debicasso kan istaDES ook de cash management activiteiten van u overnemen. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over het incasseren van voorschotbedragen bij bewoners of het doen van betalingen aan nutsbedrijven en het maken van eindafrekeningen. Het complete traject van afrekening water- en energiekosten, wordt met de dienst Debicasso voor u verzorgd en beheerd. Via een online Webportal houdt u volledige inzage in alle activiteiten en afrekeningen. 

Wij incasseren, betalen en regelen de voorschotbedragen en maken de eindafrekeningen voor uw bewoners. De werkelijke kosten worden aan het einde van de afrekenperiode netjes verrekend. Ook voor uw bewoners is een speciale portal beschikbaar waarin zij o.a. de status van hun betalingen kunnen inzien of een verzoek voor wijziging van hun voorschotbedrag kunnen indienen. U heeft geen omkijken meer naar deze administratieve en tijdrovende zaken! De dienst Debicasso voeren wij uit in samenwerking met ista Nederland.


Debicasso voor een onbezorgd en overzichtelijk incassobeheer